بهره وری در بازاریابی محصول

//بهره وری در بازاریابی محصول

بهره وری در بازاریابی محصول

دامنه صرفه جویی هایی که به واسطه الگوهای تحقیق در عملیات ایجاد می شود بیش از میزان انتظار شما است . گاهی این الگوها باعث صرفه جویی مبالغ اندک و گاهی باعث صرفه جویی مبالغ هنگفت چند میلیارد دلاری می شود . بانک داران سرماه گذار و سایرین به منظور ارزیابی شرکتها و ارائه خط مشیی در فعالیت ادغام از OR استفاده می نمایند .

در بازاریابی چندین دهه OR به طور موفقیت آمیزی در جهت پیش بینی عملکرد مالی کالاهای جدید و ارزیابی ارزش نام یک مارک تجاری استفاده شده است . حوزه گسترده ای از امور که در بازارهای مالی صورت گرفته تحت عنوان مهندسی مالی نامیده می شود . به طور مثال برنامه های خرید و فروش معمولا توسط دانشمندان ذکر می شود تا بدین ترتیب فعالیت روزانه بازار توضیح داده شود . همه این موارد در حوزه تحقیق در عملیات قرار می گیرد .

ماورای همه این سهام قابل محاسبه OR  در تجارت ، طیف گسترده ای از ارزشهای واقعی وجود دارد که محاسبه دقیق آنها دشوارتر است . به طور مثال تصمیماتی که بر مبنای میانگین عددی است معمولا ناچیز است . افراد OR از این موضوع و دلیل آن مطلع هستند . میانگین ها اطلاعات را از بین می برند . باید قبل از تصحیح تصمیمات طیف کاملی از اطلاعات را در اختیار داشته باشیم و درک کنیم . این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که در تجارت صورت می گیرد . این اشتباه عمدتا ثبت نمی شود اما افراد OR همواره تلاش میکنند از بروز چنین اشتباهاتی جلوگیری کنند . گاهی اوقات این اشتباهات خیلی بزرگ است .

و در نهایت این که OR زمینه های غیر تجاری نیز سهیم است . 40 سال قبل از افراد OR بازی black jack بلاک جک را جستجو کرد . یکی از تلاشهای اولیه مسن در این زمینه که با همکاری دو تن از هم شاگردی در نیمه دهه 60 صورت گرفت الگوی اسب دوانی بود . ما به طور موفقیت آمیزی این الگو را هر روزه در مسیر مسابقه نیوانگلند به کار می بریم .

نقش OR را در سامان دهی عملیات نظامی اخیری که آمریکا در آن حضور داشت در نظر بگیرید.

فراهم کردن تجهیزات مناسبی که در زمان و مکان مناسب در اختیار سربازان مناسب قرار میگرد این حقیقت را در نظر بگیرید که در می سال 1965 پژوهشگران عملیات وینستون چرچیل را ترغیب کردند که همه هواپیماهای جنگنده بریتانیا را از فرانسه بیرون ببرد ( وقتی OR ادعا کرد در صورت بیرون نبردن هواپیماهای جنگنده بریتانیا از فرانسه احتمال خسارت 250 هواپیما در هفته وجود دارد .) قطعا بدون وجود این الگو جنگ بریتانیا با شکست مواجه می شد . در حال حاضر این تدبیر تحت عنوان بهبود بهره وری نامیده می شود .

در حقیقت تحقیق در عملیات ابزار بهره وری به شمار می رود .

مشاوره با مدیفا

گروه تخصصی مشاوره مدیریت مدیفا

توسط |2019-02-28T15:03:18+03:30فوریه 28th, 2019|مدیریت|بدون ديدگاه

درباره نویسنده :

ثبت ديدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دسته بندی مطالب

برچسب های سایت

erp استراتژی استراتژی بازاریابی بازاریابی برندینگ، بازاریابی، مدیریت، رفتار مشتری، رفتار شناسی حسابداری، مشاوره مالی، راه اندازی کسب و کار صادرات، بازرگانی قانون تجارت، وکالت، حقوق، ثبت شرکت قانون تجارت، وکالت، حقوق، ثبت شرکت، مدیریت فردا، مدیفا مشاوره بازاریابی مشاوره بازرگانی مشاوره سرمایه گذاری، مشاوره بازرگانی، مشاوره کسب و کار مشاوره مالی، حسابداری مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت، آینده پژوهی، آینده نگری، برنامه ریزی مشاوره مدیریت، استراتژی، مدیریت فردا، مدیریت،مدیفا، مشاوره، بازاریابی مشاوره مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، مدیفا مشاوره مدیریت، بازاریابی، مشاوره، خلاقیت، فروش، مدیریت مشاوره مدیریت، بازاریابی، مشاوره، فروش، مدیریت، خلاقیت مشاوره مدیریت، بازاریابی،مشاوره،مدیریت فردا،مدیفا،خلاقیت،فروش،مدیریت مشاوره مدیریت، بازرگانی، صادرات، واردات مشاوره مدیریت، بازرگانی، صادرات، واردات، مدیریت فردا، مدیفا، رفتارشناسی، خدمات پس از فروش، وفادارسازی مشاوره مدیریت، بازرگانی، صادرات، واردات، مدیفا، مدیریت فردا مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره کسب و کار مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، استراتژی بازار مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، بازاریابی مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازرگانی مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازرگانی، روانشناسی تجاری، استخدام، منابع انسانی، مدیریت فردا، مدیفا مشاوره کسب و کار مشاوره کسب و کار،modifi مشاوره کسب و کار،استراتژی، مدیریت، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،استراتژی، مدیریت فردا، مدیریت،مدیفا، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،استراتژی، مشاوره مدیریت، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،بازاریابی، مشاوره، فروش، مدیریت، خلاقیت مشاوره کسب و کار،بازاریابی،مشاوره،مدیریت فردا،مدیفا،خلاقیت،فروش،مدیریت مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت مشاوره کسب و کار،مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار،مشاوره مدیریت،استراتژی، مدیریت فردا، مدیریت،مدیفا، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،مشاوره مدیریت،بازاریابی، مشاوره، فروش، مدیریت، خلاقیت مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت، مشاوره بازرگانی، مشاوره بازاریابی منابع انسانی، استراتژی منابع انسانی، استخدام، رفتار سازمانی