مدیریت بحران کرونا در کسب و کار -2

/, نگاهی دوباره/مدیریت بحران کرونا در کسب و کار -2

مدیریت بحران کرونا در کسب و کار -2

همانطور که در شماره قبل گفته شد، از آنجاییکه بحران ویروس کرونا یک بحران جهانی برای کسب و کار ها شده است، در این یادداشت راهکار مشاوره مدیریت برای مقابله با یک بحران بهداشتی را بررسی خواهیم کرد.

واردکننده:

شما بعنوان یک واردکننده باید به این نکته دقت داشته باشید که تامین محصولات وارداتی شما هر لحظه ممکن است به دلیلی برای مدتی کوتاه یا طولانی امکان نداشته باشد، لذا می باید شما منابع تامین کننده متفاوتی داشته باشید. انبار پشتیبان در داخل کشور نیز می تواند راهکار مهمی در مقابله با بحران باشد. یکی دیگر از راهکارهای شما ایجاد بازارهای جدید در کشورهای ثالث است. البته همه این موارد بر اساس نوع فعالیت متفاوت بوده و نمی‌توان تمامی این راهکارها را بدون آگاهی کامل از شرایط، اجرایی نمود.

تولید کننده داخلی:

شما ممکن است در تامین مواد اولیه وارداتی مشکل داشته باشید، ممکن است نتوانید صادرات خود را انجام دهید. این جمله را هزار بار شنیده‌ اید که نباید تخم مرغ هایتان را در یک سبد بچینید، پس از الان برای ورود به بازارهای جدید شروع کنید.

اگر صادرات انجام می‌دهید، بازارهای خود را در مناطق مختلف دنیا ایجاد کنید. اگر داخلی هستید حتما به فکر بازارهای فرامرزی باشید، ورود به صادرات اگر با آگاهی و با دانش کافی باشد، می توانند جذابیت‌های بیشتری از بازارهای داخلی دارند.

به پرسنل خود همیشه برای حفظ بهداشت فردی و محیطی تاکید کنید تا شرایطی همچون امروز، که رعایت بهداشت حائز اهمیت بیشتری می باشد، کارکنانتان با مشکل مواجه نشوند. به بازارهای خود این موضوع را بصورت پررنگ و همیشگی منتقل کنید که همیشه بهداشت محصولات برایتان اهمیت دارد.

خدماتی:

تنوع در ارائه خدمات داشته باشید، اگر امروز خدمت الف شما قابل استفاده نمی‌باشد، خدمت ب را برای استفاده مشتریانتان طراحی کنید.

  • مواردی به اختصار و بصورت کلی ارائه شد که همانطورکه در شماره قبل گفته شد، می‌توانید با ما ارتباط گرفته و بصورت تفصیلی به بررسی مقابله با بحران کرونا و سایر بحران‌های آتی برای کسب و کار خود بپردازیم.
مشاوره با مدیفا

گروه تخصصی مشاوره مدیریت مدیفا

توسط |2020-03-02T22:47:45+03:30مارس 2nd, 2020|مدیریت, نگاهی دوباره|بدون ديدگاه

درباره نویسنده :

ثبت ديدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دسته بندی مطالب

برچسب های سایت

erp استراتژی استراتژی بازاریابی بازاریابی برندینگ، بازاریابی، مدیریت، رفتار مشتری، رفتار شناسی حسابداری، مشاوره مالی، راه اندازی کسب و کار صادرات، بازرگانی قانون تجارت، وکالت، حقوق، ثبت شرکت قانون تجارت، وکالت، حقوق، ثبت شرکت، مدیریت فردا، مدیفا مشاوره بازاریابی مشاوره بازرگانی مشاوره سرمایه گذاری، مشاوره بازرگانی، مشاوره کسب و کار مشاوره مالی، حسابداری مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت، آینده پژوهی، آینده نگری، برنامه ریزی مشاوره مدیریت، استراتژی، مدیریت فردا، مدیریت،مدیفا، مشاوره، بازاریابی مشاوره مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، مدیفا مشاوره مدیریت، بازاریابی، مشاوره، خلاقیت، فروش، مدیریت مشاوره مدیریت، بازاریابی، مشاوره، فروش، مدیریت، خلاقیت مشاوره مدیریت، بازاریابی،مشاوره،مدیریت فردا،مدیفا،خلاقیت،فروش،مدیریت مشاوره مدیریت، بازرگانی، صادرات، واردات مشاوره مدیریت، بازرگانی، صادرات، واردات، مدیریت فردا، مدیفا، رفتارشناسی، خدمات پس از فروش، وفادارسازی مشاوره مدیریت، بازرگانی، صادرات، واردات، مدیفا، مدیریت فردا مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره کسب و کار مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، استراتژی بازار مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، بازاریابی مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازرگانی مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازرگانی، روانشناسی تجاری، استخدام، منابع انسانی، مدیریت فردا، مدیفا مشاوره کسب و کار مشاوره کسب و کار،modifi مشاوره کسب و کار،استراتژی، مدیریت، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،استراتژی، مدیریت فردا، مدیریت،مدیفا، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،استراتژی، مشاوره مدیریت، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،بازاریابی، مشاوره، فروش، مدیریت، خلاقیت مشاوره کسب و کار،بازاریابی،مشاوره،مدیریت فردا،مدیفا،خلاقیت،فروش،مدیریت مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت مشاوره کسب و کار،مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار،مشاوره مدیریت،استراتژی، مدیریت فردا، مدیریت،مدیفا، مشاوره، بازاریابی مشاوره کسب و کار،مشاوره مدیریت،بازاریابی، مشاوره، فروش، مدیریت، خلاقیت مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت، مشاوره بازرگانی، مشاوره بازاریابی منابع انسانی، استراتژی منابع انسانی، استخدام، رفتار سازمانی